اخبار

جشن روز پرستار در بیمارستان الزهرا (س) گیلان غرب

جشن روز پرستار در بیمارستان الزهرا (س) گیلان غرب

جشن روز پرستار در بیمارستان الزهرا (س) گیلان غرب

از جاری این دریای عاطفه در وجود من عجب مدارید. خورشیدی چنین روشن از ایمان را، در آسمان وجودم به تحیّر منگرید. وزش نسیم فداکاری و ایثارم بر تن هم نوعان، شما را به تعجّب وامدارد، که من از چشمه سار ایمان آسمانی زینب سیراب شده ام. من پای درس دختر فاطمه(س)، الفاظ ایمان و عاطفه و ایثار را زمزمه کرده ام و عجب نیست اگر در تمام این ها سرآمدم.

در مورخه 25/1/90 در محل سالن اجتماعات بیمارستان الزهرا (س) جشن روز پرستار با حضور آقای رستمی فرماندارشهرستان ، دکتر کیومرث بهرامی سرپرست شبکه بهداشت و درمان ، دکتر کرمی ریاست بیمارستان و کلیه پرستاران و پرسنل بیمارستان برگزار شد.

بعد از قرائت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران خانم صغری نظام خواه یکی از پرستان باسابقه و فعال بیمارستان شعری در نیایش خداوند متعال قرائت کرد.  دکتر بهرامی سرپرست شبکه ضمن تبریک این روز گفت شایسته است از پرستاران فداکار و بی توقعی یاد کنیم که همواره از مهربانی و دلسوزیشان بهره مند بوده ایم و همیشه به بانوانی همچون زینب (س) تاسی نموده اند و در مصائب و دشواریها مرهمی بر دلهای مجروحمان بوده اند. در ادامه فرماندار شهرستان  از زحمتهای پرستاران تشکر کردند. در خاتمه ضمن پذیرایی از حضار هدایایی به رسم یادبود به پرستان اهدا شد.   

 

31

 

32

 

۲۹ فروردین ۱۳۹۰ ۰۹:۵۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید