اخبار

تقدیر از دکتر کیومرث بهرامی سرپرست شبکه گیلان غرب توسط فرماندار

تقدیر از دکتر کیومرث بهرامی سرپرست شبکه گیلان غرب توسط فرماندار
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان گیلان غرب از دکتر کیومرث بهرامی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان گیلان غرب توسط فرماندار این شهرستان تقدیر بعمل آمد.

 

تقدیر

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان گیلان غرب از دکتر کیومرث بهرامی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان  گیلان غرب توسط فرماندار این شهرستان تقدیر بعمل آمد.

به مناسبت هفته دولت سمیناری در مورخه 8/6/89 در محل آمفی تئاتر اداره ارشاد اسلامی توسط فرمانداری برگزار شد که تمامی مسولین و اکثر کارمندان شهرستان در آن حضور داشتند،فرماندار گیلان غرب جبار فرامرزی ضمن برشمردن فعالیتهای انجام شده در یکسال گذشته توسط ادارات شهرستان از مدیران موفق نیز قدردانی و تشکر کرد . دکتر کیومرث بهرامی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان  گیلان غرب ضمن دریافت هدیه و تقدیرنامه خود که توسط امام جمعه و نماینده ولی فقیه شهرستان به وی اهدا شد اظهار امیدواری کرد که بتواند خدمات بیشتری به مردم محروم شهرستان ارائه کند لازم به توضیح است که با پیگیریهای جدی ایشان و مساعدت دکتر صمد نوری زاد ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در بهمن 88 بیمارستان الزهرا(س) گیلان غرب موفق به افتتاح بخشهای ICU  ، CCU و دیالیز شد.

 

۲۳ شهریور ۱۳۸۹ ۱۲:۴۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید