اخبار

گزارش معاون آموزشی دانشگاه از برگزاری آزمونهای جامع

گزارش معاون آموزشی دانشگاه از برگزاری آزمونهای جامع

 

  

 

 

دکتر حبیب اله خزایی در جریان برگزاری این آزمونها با ارائه گزارش کامل تصریح نمودند:

پس از واگذاری مسئولیت برگزاری آزمونهای جامع علوم پایه و پیش کارورزی در شهریور ماه 97 برای دانشگاههای کلان منطقه آمایشی 3 از طرف وزارت متبوع به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به عنوان رئیس کلان منطقه آمایشی 3 در مرداد ماه سال جاری، جلسات هماهنگی کمیته های علمی و اجرایی در سطح معاونت آموزشی و دانشکده پزشکی تشکیل گردید. در این دوره حدوداً دویست ابلاغ جهت اعضاء هیات علمی دانشگاههای کلان منطقه به دانشگاهها جهت عضویت در هیأت ممتحنه آزمونها ارسال و از آنها جهت شرکت در جلسه طراحی سوالات دعوت بعمل آمد.

معاون آموزشی دانشگاه در ادامه گفتند:

جلسه طراحی سوالات آزمونها ی جامع علوم پایه ( پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی) در تاریخ 97/6/8 وجلسه طراحی سوالات آزمون پیش کارورزی در تاریخ 97/6/9 در محل دانشکده پزشکی برگزار گردید . در این دو روز دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه پذیرای دویست عضو هیأت علمی پایه و بالینی از دانشگاههای کلان منطقه بود .

تعداد دانشجویان شرکت کننده در آزمونهای مذکور در کلان منطقه 450 نفر بوده که برای 350 نفر دانشجوی علوم پایه دفترچه کاغذی و بقیه دانشجویان در آزمون پیش کارورزی بصورت الکترونیک شرکت نمودند.

پس از اعلام اسامی دانشجویان از طرف سازمان سنجش به این حوزه برای 450 دانشجوی داوطلب کارت ورود به جلسه و برچسب صندلی و پاسخنامه آزمون تهیه و به دانشگاههای کلان منطقه ارسال شد .

ایشان  در پایان بیان داشتند  :

برای اولین بار سوالات آزمون علوم پایه داروسازی بنا به درخواست کلان مناطق آمایشی کشور جهت 8 کلان منطقه از10 کلان منطقه کشوری(شامل 15 دانشگاه که دارای دانشکده داروسازی میباشند )توسط این دانشگاه طراحی و با سوالات تراز از وزارت چینش و به صورت الکترونیک به دانشگاههای  متقاضی ارسال گردید که مورد تقدیر سازمان سنجش آموزش پزشکی کشور قرار گرفت.

آزمون در روز پنج شنبه مورخ 97/6/15 برگزار و کلید اولیه سوالات و فایل دفترچه سوالات و برای اولین بار پاسخنامه داوطلبین روی سایت دانشکده پزشکی قرار گرفت.

۱۸ شهریور ۱۳۹۷ ۱۱:۲۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید