اخبار

نشست مجمع خیرین سلامت در جوانرود برگزارشد

نشست مجمع خیرین سلامت  در جوانرود برگزارشد

:

نشست مجمع خیرین سلامت در جوانرود برگزارشد
⚛ نشست مجمع خیرین سلامت شهرستان جوانرود با حضور امام جمعه ، فرماندار، مدیر مشارکت ها و امورخیریه دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه ، ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود، رئیس ،مدیر وامور عمومی بیمارستان، سرپرست مرکز بهداشت جوانرود، مدیران ادارات و نهادها و خیرین در سالن جلسات شبکه بهداشت ودرمان این شهرستان برگزارشد.
:small_orange_diamond: فرماندار جوانرود ضمن حمایت از فعالیت های مجمع خیرین سلامت برادامه فعالیت های این مجمع وبیان ظرفیت های موجود در شهرستان خواستا برنامه ریزی منسجم برای استفاده ازاین ظرفیت ها شد.
:small_orange_diamond: رستگاریوسفی با تشریح خدمات و شرایط بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود با توجه به مشکلات بیمارستان های دولتی کمک های خیرین را از ضروریات برشمرد.

:small_orange_diamond: رییس شبکه بهداشت و در مان شهرستان جوانرود نیز گفت : بیمارستان حضرت رسول این شهرستان با 28 متخصص در رشته های مختلف ، 10 پزشک عمومی و 106 تخت فعال با ضریت اشغال 83 تخت به شهرستان های منطقه اورامانات خدمات ارائه می دهد.
:small_orange_diamond: دکتر مولود حسینی با اشاره به افتتاح موسسه خیرین بیما رستانی در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود افزود: این موسسه امروز در راستای کمک به بیماران نیازمند افتتاح می شود.
:small_orange_diamond: امام جمعه جوانرود هم گفت: جلب مشارکت خیران سهیم کردن افراد در باقیات الصالحات و امورات خیر است که ثمره آن هم برای رفع مشکلات موجود و هم برای فرد خیر مفید واقع می شود.
:small_orange_diamond: ماموستا ملا احمد فخری با اشاره به راه اندازی مجمع خیرین سلامت افزود: راه اندازی مجمع خیرین سلامت می تواند در تمام جنبه ها راهگشا باشد.
:small_orange_diamond: مدیر مشارکت ها و امور خیریه دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه نیزبه افتتاح موسسه خیریه بیمارستانی بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود اشاره کرد و گفت : موسسه خیریه بیمارستان جوانرود اولین موسسه ای است که در سطح استان افتتاح می شود .
:small_orange_diamond: دکتر مسعود قلعه سفیدی افزود: شهرستان جوانرود ظرفیت های خوبی همچون سمن ها و نهادهای مردمی دارد که می تواند به موسسه خیریه بیمارستان کمک کند.
:boom: درپایان جلسه به چند نفر از اعضای موسسه‌ لوح تقدیر ازطرف معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اهداءگردید.
:boom: در حاشیه این نشست، موسسه خیریه بیمارستانی، در بیمارستان حضرت رسول (ص) شهرستان جوانرود با حضور مسئولان در راستای کمک به بیماران نیازمند افتتاح شد.

خیرین
خیرین
خیرین
خیرین
خیرین
خیرین
خیرین
خیرین
خیرین
خیرین
خیرین

خیرین
خیرین
خیرین
خیرین
خیرین خیرین

خیرین
 

۳ بهمن ۱۳۹۸ ۱۱:۱۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید