اخبار

معاونت غذا و دارو برای ارتقای سلامت کارکنان بجای شیرینی جات از جایگزین های سالم در مراسم استفاده می کند

معاونت غذا و دارو برای ارتقای سلامت کارکنان بجای شیرینی جات از جایگزین های سالم  در مراسم استفاده می کند
معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با توجه به رسالت ذاتی خود در حفظ و ارتقای سلامت جامعه و در همراهی با ستاد یکپارچه ارتقای سواد سلامت استان مصمم به استفاده از جایگزین های سالم به جای شیرینی جات در مراسم و آیین ها در این اداره است.
دکتر قباد محمدی  با بیان خبر فوق افزود: امروزه مصرف انواع شیرینی و آبمیوه های صنعتی به معضل بزرگی برای سلامتی مردم تبدیل شده است که با دارا بودن قند و چربی  ناسالم  و نیز مواد نگهدارنده در آبمیوه های صنعتی منجر به شیوع بیماری هایی از قبیل دیابت، بیماری های قلبی عروق و غیره در جامعه شده است.
وی عنوان کرد: این معاونت با توجه به راه اندازی ستاد یکپارچه ارتقای سواد سلامت استان  توسط دانشگاه و آغاز رسمی برنامه های آن زین پس ورود و مصرف هرگونه شیرینی و آبمیوه صنعتی را به این معاونت و سرو آن در جلسات و برنامه ها ممنوع کرده و به جای آن از انواع میوه های تازه و سالم و جایگزین های مناسب مانند بسکویت های کم قند و دارای چراغ راهنمای رنگی تغذیه ای استفاده می نماید.
معاون غذا و دارو خاطرنشان ساخت: امید است با اجرای این طرح بتوانیم گامهای موثری  را  در ارتقای سطح سلامت جامعه برداشته و به رواج فرهنگ زندگی سالم درمیان شهروندان کمک نماییم.
۲۸ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۵۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید