اخبار

قابل توجه متقاضیان استفاده از سهمیه استعداد درخشان در آزمون کارشناسی ارشد 98

قابل توجه متقاضیان استفاده از سهمیه استعداد درخشان در آزمون کارشناسی ارشد 98
زمان ثبت نام در آزمون: 30 بهمن ماه لغایت 10 اسفند ماه 1397

قابل توجه  واجد شرایط استعداد درخشان مقطع کارشناسی به کارشناسی ارشد

 زمان ثبت نام در آزمون:  30 بهمن ماه لغایت 10 اسفند ماه 1397  

 زمان برگزاری آزمون: 30 و 31 خرداد ماه 1398

 

دانشجویان و دانش آموختگان گرامی: 

با عنایت به زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال 1398 براساس اطلاعیه مرکز سنجش آموزش پزشکی، در مورخ 30 بهمن ماه لغایت 10 اسفند ماه سال1397 و لزوم ثبت نام واجدین شرایط استعداد درخشان، جهت استفاده از تسهیلات بدون آزمون و با آزمون بر اساس آیین نامه ادامه تحصیل استعداد درخشان خواهشمند است نکات ذیل مود توجه قرار دهید.

1-  واجدین شرایط  یک درصد/ 10 درصد برتر فارغ التحصیلان (دارندگان رتبه اول با کسب معدل کل بالای17 ) که دارای رشته همنام در مقطع ارشد می باشند؛ جهت استفاده از تسهیلات بدون آزمون استعداد درخشان لزوماً باید در آزمون ثبت نام کنید. (ثبت نام در سایت مرکز سنجش پزشکی در بازه زمانی تعیین شده)

2-  واجدین شرایط یک درصد /10 درصد برتر فارغ التحصیلان (دارندگان رتبه اول با کسب معدل کل بالای17 )که دارای رشته همنام در مقطع ارشد نمی باشند؛ دارای سهمیه بدون آزمون نمی باشند. این افراد در سال اول می توانند از سهمیه 20 درصد با آزمون استفاده کرده و در صورت عدم پذیرش، در سال دوم از سهمیه 10 درصد با آزمون استفاده نمایند.  لذا جهت استفاده از تسهیلات مذکور لزوماً باید در آزمون ثبت نام نموده و گزینه های استعداد درخشان و با آزمون را انتخاب نمایند.      

3- دانش آموختگان واجد شرایط ده درصد برتر فارغ التحصیلان (دارندگان رتبه های برتر با کسب معدل کل بالای17 ) تا دو سال پس از فراغت از تحصیل برای یک نوبت می توانند از سهمیه 10 درصد با آزمون استفاده نمایند. لذا در زمان ثبت نام در صورت تمایل به استفاده از تسهیلات با آزمون خود،گزینه های استعداد درخشان و با آزمون را انتخاب نمایند.      

* قابل ذکر است واجدین شرایط جهت استفاده از سهمیه بدون آزمون یا با آزمون استعداد درخشان در آزمون کارشناسی ارشد 98 موارد ذکر شده فوق را رعایت فرمایند و در صورت عدم رعایت موارد ذکر شده؛ دفتر استعداد درخشان دانشگاه  مسولیتی نسبت به معرفی واجدین شرایطی که ثبت نام اولیه را انجام نداده باشند جهت استفاده از تسهیلات مربوطه نخواهد داشت.

 

۱ بهمن ۱۳۹۷ ۱۵:۱۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید