اخبار

افتتاح کانون سلامت محله جعفرآباد

کانون سلامت محله جعفرآباد کرمانشاه روز چهارشنبه (20 تیرماه) به همت معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه با حضور رنجبر فرماندار کرمانشاه افتتاح شد
افتتاح کانون سلامت محله جعفرآباد فرصتی را برای جمعی از ساکنان این محله فراهم کرد تا مطالبات، مشکلات و دغدغه های خود را با مسئولان شهر در میان بگذارند.  

کارشناس مسئول بهداشت خانواده مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه در مراسم  افتتاحیه این کانون گفت: شنیدن دغدغه ها و مشکلات شهروندان محلات مختلف شهر کرمانشاه یکی از برنامه های دانشگاه علوم پزشکی است که امروز از محله جعفرآباد شروع شده و در همه محلات برگزار می شود.
آزیتا اقبالی، استفاده از ظرفیت و توان مردم در رفع مشکلات را از اهداف تشکیل کانون های سلامت دانست و افزود: ما از مردم می خواهیم که خودشان مشکلات را اولویت بندی و به مسئولان اعلام کنند و سپس پیگیر رفع آن باشند.
او با تاکید بر اینکه همه شهروندان باید در قبال شهر و محله خود احساس مسئولیت داشته باشند، گفت: ما می خواهیم از طریق برگزاری این جلسات روح مطالبه گری را در میان مردم افزایش دهیم و شهروندان در قبال محله خود بی تفاوت نباشند.
اقبالی در ادامه مشارکت مردم در راستای اجرای طرح های اجتماعی را بسیار موثر دانست و گفت: در سال 80 میزان مرگ و میر مادران باردار در جعفرآباد بالا بود که در سایه همکاری مردم از سال 89 دیگر شاهد مرگ و میر مادران باردار در این محله نبودیم

وی به فعالیت مرکز خدمات جامع سلامت در محله جعفرآباد کرمانشاه نیز اشاره کرد و افزود: در این مرکز خدمات بهداشتی خوبی به مردم ارائه می شود و ساکنین این محله نیاز به مراجعه به دیگر نقاط شهر برای دریافت خدمات ندارند.

او گفت: با راه اندازی کانون سلامت در محله جعفرآباد می توانیم جلسات مستمری با حضور مسئولان برگزار کنیم و پیگیر مسائل و مشکلات این محله باشیم.

 

 

 

افتتاح کانون سلامت محله جعفرآباد
افتتاح کانون سلامت محله جعفرآباد
افتتاح کانون سلامت محله جعفرآباد

۲۱ تیر ۱۳۹۷ ۱۰:۵۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید