اخبار

بازدید رئیس دانشگاه از پروژه های بهداشتی درمانی مناطق زلزله زده در روز اربعین

بازدید رئیس دانشگاه از پروژه های بهداشتی درمانی مناطق زلزله زده در روز اربعین

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همزمان با اربعین حسینی از پروژه های بهداشتی درمانی در مناطق زلزله زده استان دیدن کرد.

 دکتر محمودرضا مرادی به همراه تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی از بیمارستان شهدای سرپل ذهاب که در زلزله آبان ماه ۹۶ این شهرستان آسیب جدی دیده بود بازدید کرد.

این بیمارستان در زمینی به مساحت ۶۰ هزار متر مربع با زیر بنای ۶۳۰۰ متر مربع در سال ۸۷ به بهره برداری رسید و پس از ۹ سال ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم منطقه در زلزله آبان ماه ۹۶ این شهرستان آسیب جدی دید که پس از آسیب دیدن این بیمارستان در زلزله سال گذشته ، بیمارستان بانگر که در مدت ۱۲ روز آماده سازی و در ۱۵ آذر ماه افتتاح شد ؛ هم اکنون قریب یک سال است که به ارائه خدمات درمانی به مردم زلزله زده این شهرستان می پردازد.

وی همچنین از مرکز جامع سلامت شماره دو سرپل ذهاب که با معماری خاص و زیبا توسط گروه دوستداران سلامت دانشگاه خراسان رضوی با متراژ ۸۰۰ متر مربع هم اکنون در دست ساخت است نیز دیدن کرد.

 گفتنی است طی این سفر کاری بازدید از پروژه بازسازی و مقاوم سازی مرکز خدمات جامع سلامت ازگله و پیگیری روند اجرای پروژه خانه بهداشت روستای آبدالان میرکی که توسط مجمع خیرین سلامت استان کرمانشاه در دست احداث است نیز صورت گرفت.

دکتر محمودرضا مرادی در ادامه سفر خود از خدمات کاروان بهداشت و درمان زائرین اربعین حسینی بازدید کرد .

وی با حضور در ایستگاه های مسیر و پایگاه اورژانس شهید دکتر مسعود امیری در گردنه مرصاد از خدمات کاروان بهداشت و درمان در مسیر تردد زائرین اربعین حسینی از کرمانشاه بازدید کرد 

۳۰ پایگاه فوریت های پزشکی به طور مستقیم و فعال به زائرین خدمت می کنند ، ۲۰ پایگاه فوریت ها به عنوان پشتیبان و ۲۲۰ نفر نیروی عملیاتی اورژانس آماده خدمات رسانی هستند و ۴۴ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در شبانه روز و اورژانس هوایی در ساعات روز آماده انتقال مصدومان احتمالی در طول مسیر هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه سفر کاری خود به همراه جمعی از معاونین و شهاب نادری نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی از مناطق زلزله زده استان از پروژه پایگاه سلامت شهری تازه آباد که در مساحت ۲۵۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال احداث شده است بازدید کرد .

دکتر محمودرضا مرادی از بیمارستان صحرایی این شهرستان که جهت ارائه خدمات درمانی به مردم شهرستان ثلاث باباجانی تا آماده سازی بیمارستان ۳۲ تختخوابی در حال احداث این شهرستان برپا شده است نیز بازدید کرد

در ادامه از روند احداث بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان ثلاث باباجانی بازدیدی صورت گرفت .

۹ آبان ۱۳۹۷ ۱۱:۴۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید